زمان مطالعه :

فرمول ها و دستور العمل ها در تولید

فرمول ها و دستور العمل ها در تولید

فرمول ها و دستور العمل ها در تولید : تولید کنندگان صنعتی  طی فرایندی مواد اولیه را به محصولات کاملاً جدید تبدیل می کنند. آنها محصولات کشاورزی و مواد شیمیایی را به محصولات متوسط ​​و برای مصرف نهایی تبدیل می کنند. برخلاف محصولات تولیدی کشاورزی ، محصولات تولیدی در صنعت هرگز نمی توانند به حالت اولیه خود برگردند.

یک فرمول تولیدی متشکل از مواد تشکیل دهنده و مقادیر مورد نیاز برای تولید برخی محصولات صنعتی  است. این فرمول ها شامل مراحل پردازش و زمان پردازش مورد نیاز برای تولید مشخص است.

 

این مقاله را نیز بخوانید: رشد پایه پولی در کشور

نیاز به مقیاس گذاری و شاخصه های اندازه گیری در تولید خیلی مهم است. ممکن است تقاضای شما ۱۰۰۰۰۰ کیلوگرم باشد.پس شما یک ERP نمی خواهید که فقط به صورت دسته ای ۴۰۰۰۰ کیلوگرمی اجازه تولید دهد ، تقاضای واقعی باید حاکم باشد نه محدودیت هایی که توسط سیستم ERP شما اعمال می شود.

 

محصولات مشترک

محصولات مشترک نیز برای برخی تولیدکنندگان خیلی رایج است. یک محصول مشترک می تواند  نشانگریک کالای ثانویه یا محصول دیگری است که از مواد مشابه دیگری ساخته شده و از همان جریان پیروی می کند. محصولات مشترک هر دو به عنوان خروجی مورد انتظار از یک کار تولیدی در نظر گرفته می شوند..

این مقاله را نیز بخوانید: نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

نتیجه گیری

تولید کنندگان صنعتی باید مواد اولیه تهیه شده و همچنین اقلام مورد نیاز را  طبق فرمول ها پیش بینی کنند. در زمانی که کالایی به موجودی کالا ، چه از طریق تولید و چه از طریق تهیه  اضافه می کنیم  سپس همانطور که آن قسمت برای مشاغل تولیدی بعدی صادر می شود یا به مصرف کنندگان فروخته می شود ، تعداد زیادی که صادر شده بخشی از رکورد ERP است. بعداً ، در صورت بروز هرگونه مشکل ، تولیدکننده می تواند به راحتی و به سرعت تعداد زیادی از مشکلات مشکوک را از طریق هر قطعه موادی که تاکنون در تولید آن قطعه مشکوک استفاده شده است ، موشکافی کند.

سازنده همچنین می تواند از آن قسمت های تشکیل دهنده مواد تشکیل دهنده حفاری به سمت بالا باشد تا تعیین کند که آیا یک قطعه مشکل در جای دیگری استفاده شده است یا خیر و هنوز نگرانی های مشخصی در مورد سایر قطعات فروخته شده وجود ندارد. شرکت ملک ارائه کننده نرم افزار فرمول تولید فرمول ها و دستور العمل ها در تولید

نرم افزار حسابداری ملک

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *