زمان مطالعه :

چگونه از نرم افزار ترلو برای کنترل پروژه توسعه نرم افزار استفاده کنیم؟

چگونه از نرم افزار ترلو برای کنترل پروژه توسعه نرم افزار استفاده کنیم؟

همانطور که در مقاله پیش گفتیم یکی از راه هایی که می توانیم برنامه نویس ها ،  نرم افزار مالی یا هر نرم افزار دیگری را به طور کامل کنترل پروژه  کنیم و صفر تا صد و یک پر وژه را به آنها تحویل دهیم و با توجه به انجام شدن آن تحویل بگیریم نرم افزار ترلو می باشد که در این مقاله به طور کامل توضیح خواهیم داد خوب می توانیم با توجه به ایمیل خود وارد شویم و حتی ثبت نام کنیم.

بعد از ثبت نام

وقتی ثبت نام شدیم می توانیم با رفتن به تنظیمات تا عکس مربوط به خود را هم در اینجا بارگذاری نماییم یکی از نکته هایی که در این نرم‌افزار وجود دارد این است. که هر ستون را با سلیقه خود می توانیم ایجاد کنیم تا یک نرم افزار از صفر تا صد به شکل کامل تولید شود. مثلاً می توانیم برای اینکه اطلاعات یک برنامه نویس نسبت به یک پروژه بیشتر شود ما در بخشی به عنوان اطلاعات بیشتر یا مور اینفو اطلاعات لازم راجع به پروژ ه را به برنامه نویس می دهیم که او با خیال راحت و بدون داشتن دغدغه و سوال پروژه را انجام دهد.

ماهیت اطلاعات بیشتر

در واقع بخش اطلاعات بیشتر بخشی است که برنامه نویس می تواند ساعتی که کنترل پروژه و مدیر مربوطه باید قبول کند برای پروژه عنوان کند و بگوید که مثلاً برای پروژه برنامه نویسی فلان پروژه انقدر زمان نیاز است اگر مدیر کنترل پروژه قبول کرد. که پروژ ه را انجام می دهد اما اگر قبول نکرد باید به فکر انجام پروژه دیگر در بخش اطلاعات بیشتر بماند.

نکته مهم

نکته مهم که در رابطه با بخش اطلاعات بیشتر وجود دارد این است که وقتی یک نفر به عنوان پشتیبان نرم افزار مثلاً اطلاعاتی راجع به ایراد یا باگ نرم افزار از مشتری دریافت می کند می‌تواند در بخش اطلاعات بیشتر آن را با برنامه نویس عنوان کند و برنامه نویس موظف است که این اطلاعات را در رفع مشکلات و با نرم افزار استفاده کند.

خاصیت دیگر

پس از دیگر خاصیت های ترلو این است که برنامه نویس می تواند اطلاعات لازم را پیرامون رفع مشکلات دریافت نماید وقتی که برنامه نویس تمام اطلاعات و های مهم را در بخش مور اینفو یا  اطلاعات بیشتر دریافت کرد می‌تواند با بردن آن تسک به کارتابل مورد نظر خود کار خود را تا زمان شروع پروژه انجام دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *