زمان مطالعه :

تبلیغات و راهی برای نجات درختان

راهی برای نجات درختان در تبلیغات

در دنیای مدرن از جمله مشکلاتی که چه در تبلیغات مراسم ها و اتفاقات منحصر به فرد در کشور ، شهر و مناطق مختلف سرزمینی می افتد قطع درختان و استفاده از منابع طبیعی زمین می باشد که به هیچ وجه تجدید پذیر نمیباشند و امکان این قضیه که در آینده نچندان دور دچار مشکلات جدی شویم میباشد پس بهتر است که از یک ابزار بهینه و خوب برای قطع درختان استفاده کنیم.

 

تبلیغات

تبلیغات

راهکار چیست؟

تابلو های دیجیتال یکی از ابزارهایی است که ما به شکل تلویزیون ، ویدیو پرژکتور و ابزارهای دیگر میبنیم ولی اینکه بتوان از راه دور و حتی شهر های دیگر این تابلو ها و محتوایی مورد نظر را می توان مدیریت کرد .البته باید این نکته را در نظر داشت که باید چه طرح و پلن های متفاوتی با توجه به نوع کارایی داشته باشیم و در مسیر بهینه سازی تابلو های دیجیتال استفاده کنیم.

 

در فیلم ها و سریال ها

دیجیتال ساینیج یک مفهوم است که شاید در سریال ها  و فیلم های آمریکایی و یا چینی و کشورهای توسعه یافته بتوانیم مشاهده کنیم و به عنوان نمادی برای توسعه یافتگی و قدرت یک کشور تبدیل شده ولی شاید هنوز در بسیاری از بخش ها بخصوص بخش هایی که گردش مالی زیادی وجود دارد نیازی در این رابطه حس نشده است .

نرم افزار مدیریتی ملک

شرکت ملک در عرصه تبلیغات

یکی از شرکت هایی که در حوزه نرم افزار های مدیریت دیجیتال ساینیج  فعالیت کرده و یک نرم افزار مناسب بر اساس استاندارد های جهانی تولید کند شرکت توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک میباشد. که با تجربه درخشان در توسعه نرم افزار های crm   ،  erp  و نرم افزار های دیگر توانسته رتبه خوبی در میان رقبای خود کسب کند.

راهی روشن

در حال حاضر شرکت توسعه سیستم های ملک توانسته با تولید نرم افزار  مدیریت تابلو های دیجتال (دیجیتال ساینیج) مشتریانی همچون شرکت ملی مس ، شهرداری تهران و شرکت ها و سازمان های بزرگی را جذب کند و این مسیر به سمت پیشرفت و ترقی نرم افزار مدیریت محتوا ادامه دارد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *